Гурткова робота
Оскільки сьогодні надзвичайно актуальною є проблема щодо виявлення здібностей, інтересів та нахилів дітей, розвиток їх творчих здібностей та інтелекту з дошкільного віку є чи не найкращими інвестиціями у майбутнє. Широкі можливості у розв’язанні проблеми розвитку творчих здібностей дитини надає гурткова робота, яка в дошкільному закладі є популярною формою організації життєдіяльності і становить невід’ємну частину освітнього процесу. Вона розглядається як ефективний шлях формування компетентної та творчо спрямованої особистості задля своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, розвитку креативності, як однієї із базових якостей.
Кожен малюк прагне до творчості і руху. Це приносить дітям радість, впевненість у собі, допомагає пізнавати себе і світ навколо. Наш садок винагороджує це прагнення цікавими заняттями, які допомагають кожній дитині виявити і розкрити свої здібності, дізнатися багато нового, а також швидше розвиватися і рости здоровим. Для цього в дитячому садку і організовано гурткову роботу. Заняття в гуртках дозволяють дитині розкритися, а батькам побачити весь спектр її справжніх можливостей і сферу майбутніх інтересів.
Проаналізувавши освітні запити батьків, педагоги ЗДО намагаються забезпечити виконання варіативної складової державного стандарту. Батьки позитивно оцінюють умови, які створюються для розвитку та навчання їх дітей у різноманітних гуртках та приймають активну участь в сумісних заходах.
Гурток ліплення з солоного тіста "Тісто у світі фантазій"
Керівник: Довгополюк Ганна Василівна
Мета:
- ознайомити дітей з народним художнім промислом - виробами з тіста, пластичними властивостями тіста, його фактурою;
- активізувати творчу діяльність, конструктивне мислення;
- формувати навички роботи з тістом;
- розвивати уяву, увагу, мовлення, дрібну моторику, координацію рухів;
- виховувати почуття прекрасного, бажання передавати у виробах предмети та явища навколишнього світу.
Природничий гурток «Віконечко у природу»
Керівник: Майнгард Світлана Олександрівна
Мета:
- розширювати знання дітей про довкілля
- розвивати діалектичне мислення дошкільнят збагачувати власний пізнавальний досвід
- створювати умови для розвитку пізнавальних психічних процесів дошкільників, активізації розумових операцій, організації і проведення пошуково-дослідницької діяльності
- виховувати у дітей ініціативність, кмітливість, допитливість, самостійність
- формувати у дітей здатність креативно мислити, використовувати знання та власний дослідницький досвід у розумових, моделювальних та перетворювальних діях
|
“Острів здоров’я - в океані дитинства”
Керівник: Вдовиченко Мар'яна Іванівна
Мета:
- розвивати та зміцнювати природні задатки дитячого організму
- виховувати у дітей бажання стати прихильниками здорового способу життя
- виховувати позитивні звички по догляду за собою
- забезпечувати психологічне здоров’я дитини
Гурток паперопластики "Чарівний папірець"
Керівник: Вільгота Ірина Володимирівна
Мета:
- формувати інтерес до паперопластики
- практично знайомити з властивостями паперу
- розвивати дрібну моторику, координацію рухів рук, окомір
- виховувати посидючість, бажання доводити розпочату справу до кінця
Гурток нетрадиційних технік малювання "Кольорові фантазії"
Керівник: Антоненко Вікторія Юріївна
Мета:
- заохочує дитину до експериментування
- розвиває в дітей здатність вільно висловлювати свій творчий задум
- спонукає до творчих пошуків та рішень
- розвиває в дошкільнят відчуття ритму, кольору композиції
- розвиває дрібну моторику рук
- формує навички контролю і самоконтролю, увагу і посидючість
"Веселі дзвіночки”
Керівник: Мельник Алла Анатоліївна
Мета:
- навчати дітей брати участь у коротких драматичних формах
- вчити дітей уважно слухати та запам’ятовувати невеличкі літературні форми, відповідати на запитання
- формувати у дітей навички діалогічного мовлення, активізувати і розширювати словник дітей
- розвивати творчі здібності вихованців, почуття прекрасного
- розвивати музичні здібності у дітей, виховувати любов до природи, рідного краю
- прищеплювати дітям любов до української мови, фольклору
|
|